fredag 27 januari 2012

Tillbaka

Förr helgen var det såklart kalas när Erik fyllde år och jag gick upp allt jag hade gått ner:( Nu är jag tillbaka där jag var innan kalaset och i helgen har vi kalas igen, barnkalas den här gången. Men den här gången ska jag inte gå bananas, bara smaka lite. Träningen går bra, förbannat bra och jag blir starkare men händerna är fortfarande svagare än svagast så det är riktigt svårt att få till ryggträningen eftersom ryggen är stark och vill yfta tungt men händerna orkar inte. Så idag ska jag in till stan och kika på dragremmar.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hej Sanna!
Du hade lämnat några rader på min blogg.
Det stämmer så som du uppfattat det. Vid intresse av något särskilt mailar du mig bara en förfrågan. :)
emelie.almhager@gmail.com

Tack och fortsatt trevlig söndagskväll!

Mikael sa...

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram