torsdag 12 januari 2012

Stress

Ja men nu var det ett tag sen igen. Jag tränar i alla fall på som tusan, i princip bara styrketräning, kör efter det här schemat nu men följer inte dagarna exakt, idag blir det benpass. Maten går det så där med, känns inte som att jag går ner i vikt alls nästan och det beror nog på att jag äter för lite för sån är jag, allt eller inget. Igår blev det verkligen värdelöst, jag tänkte ta med frukost-proteinshaken till jobbet men glömde den, när jag kom hem ville jag ha mat men allt som fanns var pasta och mackor så det blev en näve jordnätter. Hetsade in till stan och köpte massa födelsedagspresenter till alla som fyller år i januari och hann inte handla mat men sprang snabbt in på Lidl och fick med mig tre halvkilosförpackningar med kvarg. När jag kom hem åt jag kvarg och lagade mat som jag inte hann äta innan jag åkte och tränade och när jag kom hem hade familjen ätit upp ALL mat. Så det blev mer kvarg för min del. Inte så varierat med andra ord.

Är det förresten bara jag som börjar få vårkänslor? Beror kanske på att den här vintern är kass...

Inga kommentarer: