söndag 22 januari 2012

Long time no see

Fasiken vad dålig jag är på att blogga. Det har gått skitbra med träningen och allt ända tills i torsdags när ajg skulle börja baka till Eriks kalas. Smakade lite på smeten och så var det kört. Tre dagar av crazy-ätande och nästan allt jag hade gått ner har klistrat fast sig på kroppen igen. Men jag ger inte upp den här gången, dagen började med proteinshake delux (med mjölk och yoghurt isätllet för bara vatten) och sedan ryggpass på gymmet. Till lunch blev det supergod sallad med quinoa, lax, haricot verts, paprika och fetaost. Nu ska jag ta och hoppa i vanliga kläder (jepp jag är äcklig och tänker inte duscha än för jag är sugen på antingen en springtur eller crosstrainer-intervaller ikväll) och åka in till stan och veckohandla. Den här veckan blir det kyckling till lunch tror jag, jag är alltid totalt omotiverad att laga lunch så den senaste taktiken är att göra massor och frysa in i lagoma portioner, samma käk varje dag men det gör mig ingenting.

Förresten, angående alla brudar som gnäller och beklagar sig över sina giftiga bröstimplantat, vad trodde ni egentligen när ni opererade in PLAST i kroppen? Att det skulle vara hälsosamt?

Inga kommentarer: