tisdag 6 september 2011

Skit också

Känns som att jag har en stor, sträv klump som skaver i halsen, typ. Min tur att bli förkyld nu tydligen, men känner mig inte så sjuk ännu, bara tjock i halsen och huvudet så jag kanske kommer billigt undan *håller tummarna*. Typskt nu när jag var inne i träningen igen. Och så vet jag ju att jag blir extremt godissugen när ajg är sjuk men jag ska försöka låta bli eller åtminstone hålla mig till helgen.

Idag har Erik haft bad med lekisklassen för första gången. Som tur var påminde han mig om det annars hade jag glömt att packa badkläderna och det hade ju inte alls varit skoj, i och för sig är inte mina arbetstider huggna i sten så jag har alltid möjligheten att åka och hämta glömda saker, vilket är en väldig tur när man är sån nån jäkla Maria Montazami på morgonen. Ska bli roligt att höra vad han har att berätta när han kommer hem i alla fall.

Inga kommentarer: