lördag 3 september 2011

I´m back

Nu är jag så mätt så jag nästan kan spy. Men en trevlig kväll med godis och film hade vi, jag och Julia. Problemet är att det finns massvis med godis kvar som jag ska låta bli nu. Hoppas Jan-Erik skyndar sig hem imorrn så jag kan be honom gömma det.

Innan Julia kom hann jag med ett träningspass. Ben blev det och jag la upp det lite annorlunda eftersom jag tränade hemma och då kan jag inte köra med så tunga vikter. TIll exempel måste jag lyfta upp skivstången på axlarna direkt, har ingen ställning att lägga den på och tunga vikter bakom huvudet med mina axlar går bara inte. Så det blev så här:

Djupa knäböj 15st (28kg)
Benspark 10st
Lårcurl 8st
Utfall (med hopp, alltså man går ner sen hoppar jag upp och byter ben i hoppet) 12st

Körde dessa fyra i ett sträck utan vila och sen vilade jag i ungefär en halv minut innan jag körde samma varv igen. Blev fyra varv. Sen körde jag mage och armhävningar. Mycket armhävningar blir det nu, vill försöka klara 20 st snart. Nu känns det som att jag är tillbaka i träningsmode igen, det blev en kort svacka den här gången:)

Inga kommentarer: