söndag 11 september 2011

Igår var vi på makna´n och åkte karuseller. Nu har ju barnen blivit för stora för tråkiga karuseller tack och lov. Värre var det när de var riktigt små och inte kunde åka själva i barnkarusellerna och jag var tvungen att trycka ner min ändalykt i karuseller som inte är gjorda för människor över 40 kilo. Jan-Eirk kan ju inte alls få plats med sina giraffben så det var jag som fick göra det. Nu gör jag det gärna. Jag har nog inte åkt virvelvinden på tio år tror jag, gud va kul vi hade. Mest jag och Erik dock eftersom Frida blev rädd, inte blev det bättre av att jag inte kunde låta bli att skratta åt henne eftersom centrufugalkraften gjorde att det såg ut som hon hade fått en dåligt gjorde ansiktslyftning, haha.

Idag har vi haft en riktig latdag och bara varit. Lång sovmorgon och sen fika hos svärföräldrarna. Sen har vi mest varit hemma och städat lite och legat i soffan. Men nu är min förkylning nästan helt borta så till veckan blir det massa träning igen. Tyvärr är min axel helt åt helvete konstig så jag kan inte träna utsidan (buhu, jag som älskar hantellyft) men det går säkert över snart, som det mesta.

Inga kommentarer: