fredag 16 september 2011

Fredag

Dagen går i slapphetens tecken här hemma, barnen har inte klätt på sig ännu ugtan springer runt i pyjamas och kör radiostyrd bil fastän de borde städa sina rum. Erik har frukosten över hela ansiktet, och förklaringen jag fick var att han är en hackspett. Så otroligt härligt med dessa lediga fredagar. Idag ska jag träna nånting men jag har inte bestämt vad det blir ännu. I måndags blev det benstyrka och i tisdags kettlebell efter ett litet uppehåll från den. Så nu kändes tolv kilo lagom tungt igen:) Min vänstra axel är messed up, jag kan inte lyfta ett mjölkpaket ur kylen ens, om jag inte lyfter rakt framåt, det är alltså sidorörelsen som gör skitont så inga sidolyft än på ett tag. Men det ska inte få förstöra all annan träning, jag vill in till gymmet någon gång under helgen också. Igår var vi och hälsade på svärföräldrarna och jag ställde mig på deras våg, eftersom vår dog "flyga genom fönstret på andra våningen-döden" och blev glatt överraskad, jag har verkligen inte skött maten bra senaste veckorna och trodde att jag skulle ha plussat 3-4 kilo (ja det låtre mycket men min vikt kan pendla fyra kilo på en vecka) men det stannade på ett enda kilo.

Inga kommentarer: