fredag 2 september 2011

Dålig uppdatering

I onsdags hade jag ingen blogglust alls. Och igårkväll drabbades jag av nån slags akut trötthet. Har nog aldrig varit så trött, vet inte alls vad det handlade om men nu är jag på banan igen. Idag är vi hemma, som vanligt på fredagar. En tur till stan är planerad men inget mer, bara en lugn dag. Lite städning inför helgen och så. Ikväll hoppar Jan-Erik på cykeln och drar till Hölick på skidläger med ungdomarna som han är tränare åt, och blir borta hela helgen. Så imorrn ska jag och Julia ha filmkväll, måste ju passa på med tjejfilm då ju:) Träning har det inte blivit mycket av den här veckan, två pass bara. Kan man vara träningsmässigt bipolär? Det går ju onormalt mycket upp och ner i min träning, men jag får försöka rida på upp-vågorna mer. Minst ett, helst två, pass ska det bli i helgen i alla fall.

2 kommentarer:

Helene sa...

När kommer ni hit, då?

Sanna Laake sa...

Mitt på dagen någon gång tänkte vi. Vi tar med fika också:)