torsdag 22 september 2011

Bloggtorka

Jag har haft dålig blogglust några dagar nu. Allt rullar på och det finns inte så mycket att skriva. Igår hade jag Me & I här och beställde en väldigt fin klänning åt mig själv. Barnen fick två tröjor var. Innan det hann vi med en ridtur. Barnen red barbacka tillsammans och skrattade så hela Njutånger hade kunnat höra. Frida satt bakom Erik och hamnade med rumpan bakom vojlocken och hon tyckte sticktes så hon rev av löv från träden i farten och la under rumpan.

I dag är det torsdag och imorrn är vi alla lediga, även Jan-Erik så då tänkte jag försöka locka med honom till IKEA. Vi skulle behöva köpa ett nytt täcke och påslakan eftersom Hörru tyckte det var festligt att bita ett stort hål i båda och dra ut allt "ludd" i täcket. Och så måste vi köpa nya skor åt Frida eftersom de var så slitna att jag hivade dem igår och Erik behöver nya gummistövlar.

Inga kommentarer: