söndag 21 augusti 2011

Zzzz...

Idag blev det lååång sovmorgon, med några avbrott av gisig katt som trampade runt jamandes i sängen och ville bli klappad. Hörru är fortfarande rädd för den. I fredags provade vi att lägga en bit skinka brevid katten för att se om hon vågade gå nära. Ni som följt bloggen ett tag vet att Hörru kan vara tidernas mest glupska hund, men skinkan vågade hon inte ta. Idag blir det en lugn dag, kanske slänger vi upp tapeterna som ska vara i Fridas rum men som legat och skräpat i garderoben sen vi gjorde om Eriks rum. Hörde ni vad bra det lät, "slänger upp". Haha, who am I kidding? Igår var vi på Texas med Erik, otroligt gott var det men inte så nyttigt, därför blev jag glatt överraskad imorse över att jag ändå gått ner i vikt lite till. Ja, jag har en dålig vana av att väga mig alldeles för ofta, och senaste dagarna har det stått still och till och med krypit lite uppåt och jag har varit nära att bryta ihop för jag har verkligen varit så duktig, sen kom tant röd som förklaring på problemet:) Ikväll blir det kettlebellträning och efter att den är utförd kan jag stolt meddela att jag har tränat fem gånger den här veckan, det var längesen.

Inga kommentarer: