onsdag 24 augusti 2011

Träningen igår belv lite en besvikelse, min kettlebell har verkligen blivit för lätt (vilket jag i och för sig är glad för) men en ny kostar ju lite pengar, så jag får försöka komma på lite svårare övningar där tolv kilo passar. Ja ghatar nämligen att avsluta utan att vara helt slut, samtidigt som jag inte vill träna halva kvällen för att komma dit, snabbt ska det gå. Ikväll blir det gymmet, ben. Gruvar mig lite eftersom det är så sjukt jobbigt och gör ont men jag vet ju hur skönt det är efter. Hämtar även upp nytt protein på vägen, nya smaker som jag har så höga förväntningar på, låter hur smaskigt som helst. Är lite trött på mitt mjölkchokladspulver nu faktiskt, men så är ju burken på dryga två kilo snart slut så det är väl inte så märkligt att man lessnar.

Kort dag på jobbet i dag, sen hem och maila till skolan och till förra arbetsgivarn eftersom jag inte kan tidrapportera, något fel där, så mina pengar kommer komma senare och det är helt mitt eget fel eftersom jag inte hört av mig i tid med att det inte funkar. Men det är bra att inte få alla pengar pengar på en gång, roligare att sprida ut det och när den lönen kommer blir det nog en ny KB. Sexton kilo here I come.

Inga kommentarer: