söndag 14 augusti 2011

Slut på helgen



Det blev ingen träning igår. Jag hade så ont i mina ben, helt sjukt. Idag är det mer som normal träningsvärk så snart ska jag swinga kettlebell. Och lite mer än swingar såklart.

Den här helgen har verkligen varit lugn. Så skönt att int göra något eller ha något inbokat ibland. Vi har varit ute och cyklat, promenerat, läst böcker och hälsat på kattungen. Nästa helg får den flytta hit. Det känns verkligen att sommaren går mot sitt slut, på nätterna blir det rikigt kallt och luften känns så frisk om man går upp tidigt på morgonen. Och mig gör det inget att hösten kommer, mysigt att sitta inne när det är mörkt ute, med en kopp te och en bra film. Dessutom börjar jag alltid längta till jul vid midsommar ungefär. Jag och jul är ungefär som Solsidan-Fredde och grillning, hihi.

Inga kommentarer: