onsdag 10 augusti 2011

Shit

Vilken energi jag fick helt plötsligt. Lite mat var tydligen det som krävdes och efter en celsius gick träningen såå bra. Ökade vikterna som bara den, 4 reps på 28 kilo i militärpress. Men klantig som jag är glömde jag två övningar jag hade tänkt köra, jag måste börja skriva upp och bocka av inför varje pass tror jag. Efter styrkan sprang jag en sväng så Hörru fick röra sig lite också, gick tungt men ändå betydligt bättre än sist, nu är det ju lite behagligare temeratur. Jan-Eirk kom ner när jag tränade och pratade lite och frågade:
J-E: Hur länge har du tänkt hålla på och träna så här?
Jag: Eh, jag har ju ingen plan på att sluta, jag hoppas ju att motivationen hänger i länge.
J-E: Ja men det är ju inte så snyggt med bodybuilder-tjejer.
Va?! Ingen risk säger jag bara.

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Min man säger samma sak :) Men herregud, sån disciplin har jag inte att jag skulle bli Fitnesstjej. Finns för mycket god mat att äta :)