torsdag 11 augusti 2011

Sanna-dagen

Idag har vi haft en riktigt seg dag. Har knappt varit utanför dörren. Jag har i alla fall fått barnen att städa sina rum så nu är det så fint så. De plockade ihop allt sitt crap som ligger slängt överallt i vanliga fall, dammade och dammsög sen blev det veckopeng. Eller lyckopeng som de envisas med att säga. Idag blir det ingen träning, skjuter på det tills imorgon, då blir det ben på gymmet. Jag har träningsvärk i ryggen, armarna, boobsen och magen så mitt överkroppspass igår får jag se som godkänt. Imorrn är målet att jag ska ha svårt att ta mig ur sängen på lördag. Kom nyss på att det är min namnsdag idag och ingen har grattat mig. Om jag bryr mig? Nope, kommer aldrig ihåg några andra namnsdagar än barnens själv, och kanppt ens det, så varför skulle jag? Varför har man namnsdagar över huvudtaget egentligen?

Mina killar drog iväg på fotbollsträning nyss och jag och Frida ska ansluta oss dit vi med, snart. Tråkigt för Frida att vara där hela tiden när hon inte får vara med och träna*. Men en lite stund vill hon ju titta på i alla fall.

*Träningen är för barn födda 05 och äldre.

Inga kommentarer: