onsdag 10 augusti 2011

Maten

Idag blev det två luncher för mig. Jag har ätit alldeles för lite de två senaste dagarna och varit helt borta i skallen framåt eftermddagen. Jag äter ju ofta inte mycket till frukost för då mår jag illa, om jag inte får sovmorgon förstås, då kan jag äta en hel ko. Men oftast blir det en proteinshake eller lite kesella eller keso, vid sex innan jag åker till jobbet. Sen dröjer det oftast till tolv innan jag äter lunch och då är det väldigt lätt att man slänger i sig det som finns närmast till hands som mackor. Nu har jag i och för sig inte gjort det men det har hänt alldedes för många gånger förr. Så idag blev det lite keso vid tio och nyss åt jag tonfisk. Inga stora luncher alltså, kanske mer som mellan mål egentligen. Ikväll grillar vi, kött och halloumi(en favorit), till det blir det sallad.

Nu ska jag svida om till träningskläder och köra ett riktigt tungt styrkepass tänkte jag, känner mig laddad. Gäller att passa på nu när tiden finns, mina små älsklingar är ju inte hemma. Kan lova att de var trötta när jag väckte de kvart i sex i morse, men sen när de kom på vart de skulle fick de på sig kläderna snabbt och stod i hallen och väntade.


Bild från i helgen när vi var och hälsade på min farmor.

Inga kommentarer: