måndag 15 augusti 2011

Måndag

Idag var det tänkt att Frida skulle rida men hon var så otroligt trotsig och gnällig hela eftermiddagen så Erik fick följa med istället. Han brukar inte alls gilla att rida och han är ganska rädd för allt som har med hästarna att göra men han var så duktig och red ut med faster och jag cyklade brevid. Fast han vägrade ta på sig ridbrallor utan skulle rida i shorts, det ångrade han efter ettt tag, det är ju inte så bekvämt.
Direkt när vi kom hem gick jag ner och tränade, höjde i bänkpress idag:) Kanske ska sätta som mål att bänka 50kg innan hmm, ja när? Oktober kanske? Japp, vi kör på det. Resten av passet gick sådär, marklyft kändes okej men jag får så förbannat ont i händerna. Men efter förra veckans superpass som jag var så nöjd med får jag väl räkna med det, det går ju upp och ner som med allt annat.

Inga kommentarer: