onsdag 24 augusti 2011

Jordgubb-vit choklad


Ah men jag kan lova att det nya proteinet motsvarade alla förväntningar. Tack Sid på fitnessguru.se. Jordgubb-vit choklad, varför har ingen tänkt på den smaken förr? Jag var lite tveksam först eftersom jordgubbsmak ibland kan vara väldigt konstgjord och luktsudd-smakande men icke, mums. Imorrn bitti provar jag choklad-hasselnöt också, hoppas den är lika bra.

Benpasset gick bra men jag blir så jäkla yr när jag reser mig ur benpressen varje gång, nästan så jag kräks. Skitläbbigt, vore ju dödligt pinsamt att svimma eller nåt också. Men annars gick det bra som sagt, jag börjar till och med vänja mig vid utfallen nu, min absoluta hatövning, mest för att jag har så dålig balans så jag nästan tippar omkull. 60 kg i knäböj börjar kännas lätt nu men jag tar det lugnt och la inte på något mer idag ändå eftersom jag lätt "tappar" ryggen när det blir tungt och jag är så himla rädd att förstöra den eftersom jag redan har rätt så dålig rygg.

Jan-Erik och Erik är och grver ner jordvärmeslang menj ag hoppas de kommer hem snart. Och imorrn kommer äntligen Frida hem, längtar så efter min lilla tjej.

Inga kommentarer: