tisdag 2 augusti 2011

Idag har jag tvingat mig själv att sola lite. Jag ser ju ut som ett lakan (inte lika platt dock, mer som ett hopknölat lakan) så nu ska jag försöka få lite färg. Det slutade ju såklart med att jag somnade och vaknade helt förvirrad och undrade varför det blåste så mycket i sovrummet.

Jag är ju ensam hemma nu igen, då blir dagarna långa och jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, tror jag ska låna svärfars bil och åka in till stan och kika lite. På torsdag kommer de familjen hem igen och på fredag åker vi till Stockholm allihop och går på Gröna Lund bland annat. Hade ju tänkt boka hotell men precis när jag skulle boka sa Åsa(Clas tjej) att hon inte är hemma då så vi fick låna hennes lägenhet, så snällt. Perfekt att spara några tusenlappar också ju.

Nu ska jag gå ut och fortsätta fylla på D-vitaminnivåerna.

Inga kommentarer: