söndag 28 augusti 2011

Herr Kantarell


Det blev en springtur igår, eller springning varvat med powerwalk eftersom jag har fått sämre kondition men det är det värt för jag har blivit mycket starkare, och så är det ju så mycket roligare med styrketräning än att dumspringa kilometer efter kilometer. Efter springningen blev det magträning. Jag har inte kört så mycket mage eftersom jag har tyckt att det är onödigt eftersom mina magmuskler fortfarande är rätt så inbäddade så att säga. Men igår konfronterade jag mig själv och kom fram till att det faktiskt bara är ren lathet så jag körde magträningen som Lina rekommenderar och det känns som fasen i magen idag. Mellan varje varv gjorde jag armhävningar, klarar tio lätt nu så nästa pass ska jag testa hur många jag verkligen kan.

















Idag gick vi ut i skogen och letade lite svamp. Erik och Frida ville inte alls följa med och mitt argument var att de måste gå ut och röra sig och få frisk luft. Då undrade de om vi inte kunde öppna fönsret bara och så kunde de ju ställa sig ibland när de såg på tv. Snacka om lata ungar:) Men när vi väl kom till skogen klättrade de såklart omkring som vildar och tyckte att det var jättekul.

Inga kommentarer: