tisdag 23 augusti 2011

Gröthjärna

Både igår och idag har jag lärt mig nya saker på jobbet. Det är kul men hjärna brinner upp ibland och den bästa medicinen då är att träna så jävla hårt att man inte kan tänka alls, just do it... Tyvärr så hann jag inte med någon träning igår eftersom jag skulle skjutsa Eriks kusin på ridning och sen var hon här tills hennes mamma kom och hämtade henne och att börja träna klockan halv tio på kvällen funkar inte, då kan jag inte somna sen. Men nu sitter jag och laddar för ett pass. Erik är på skidträning och Jan-Erik också.

Erik start i förskoleklass har i alla fall gått jättebra och han trivs och tycker det är roligt. Imorse var han dock lite tvär eftersom han blev väckt klockan sex, han är ingen morgonmänniska direkt. Panik blev det igår också när jag kom på att vi inte hade någon frukt. De ska ju ha med egen frukt till fruktstunden nu och hemska tanke att han skulle sitta där utan. SÅ jag sa åt honom att snabba sig med frukosten så vi kund eåka och handla. Då svarar han lugn och stilla: "Men mamma kan vi inte bara åka till farmor och plocka plommon från hennes träd?". Smarta lilla unge.

Inga kommentarer: