lördag 27 augusti 2011

Ändrat

Nu har jag ändrat inställningarna så alla kan lämna kommentarer, jag visste inte hur man gjorde förut eftersom jag är tekniskt retarderad men nu så går det.

Idag ska vi in till stan jag och Frida för nu är det hennes tur att köpa lite nytt inför terminstarten. Jan-Erik och Erik är funtionärer på E4-loppet och står och delar ut dricka till rullskidåkare.

Jag känner mig mycket bättre i nacken och axlarna idag, men det blir vila ändå eftersom känslan jag hade var väldigt lik den jag har i min ena underarm efter en övning jag körde förut och det har gjort ont i flera månader nu, det vill jag inte riskera med axlarna. Fast en springtur kan det ju bli ändå även om jag fortfarande har träningsvärk i benen sen onsdagens benpass. Kosten idag blir lite annorlunda, jag ska äta MYCKET. Jag har nämligen haft ont i huvudet i flera veckor nu och undrar om det är för att jag ätit för lite så jag hoppas att det kommer gå över idag annars måste jag nog kolla upp det. Amen gud vad gnälligt det här lät, jag har ont överallt ju, men jag gnäller inte jag bara konstaterar. Igår var första gången jag talade om för Jan-Erik att jag har haft ont i huvudet och han blev nästan lite sur för att jag inte har sagt nåt tidigare.

1 kommentar:

Sara sa...

ÄNTLIGEN kan jag kommentera =)