måndag 4 juli 2011

Syner?

Inatt var ingen rolig natt. Erik har haft feber och när han har feber får han värsta hallucinationerna. Skrik och panik ågnger hundra och det går liksom inte att lugna honom det är bara att sitta med honom tills det går över och då har han glömt vad han sett. Han minns bara att han har varit rädd. Frida blev också jätterädd och det kan jag förstå, han skirker verkligen värsta skräckfilmsskirken, stackarn, han måste ju vara så sjukt rädd när det blir så där. Så jag var rätt så trött när jag skulle upp och jobba men när jag väl kom dit gick det bra, jobbade tillsammans med chefen idag och lärde mig massa nytt. Sen åkte vi och handlade hela familjen. Barnen ville följa med trots att de var sjuka,eller ja Frida är inte alls lika sjuk som Erik men lite hängig är hon. Sen hem och grilla, lax blev det för första gången på grillen och det blev superbra. Nu är Jan-Erik och Erik och åker traktor och Firda ligger uppe och ser på en film och jag ska köra igång med ett KB-pass.

Inga kommentarer: