tisdag 12 juli 2011

Seegt

Herrejisses vad lugnt det är på jobbet nu. Hela fabriken är ju i nån slag sommardvala men receptionen måste ju ändå vara öppen så där sitter jag i min ensamhet. Tre dagar kvar nu bara, sen lbir det andra bullar. Nu ska jag i alla fall gå ner i källaren och träna, överkropp. Imorrn stannar jag i stan och kör ben. Jag har börjat ifrågasätta mina cahnser att kunna vara med i Lidingöloppet nu för min fot som jag stukade innan midsommar är fortfarande inte på långa vägar bra och nu är det bara två och en halv månad kvar, skit skit skit känns det som. Men jag tänker inte ge upp helt ännu utan fortsätter med träningen så gott jag kan. Nu ner i källaren som sagt, bicepscurl, militärpress (favoriten just nu eftersom jag blivit så mycket starkare av kettlebell-passen), marklyft, bänkpress och hantellyft åt sidan står på schemat. Trök när man inte har grejjer för allt man vill göra men det är bara att göra det bästa av situationen, gilla läget.

Jag har förresten sett att besöksantalet har ökat de senaste dagarna, kul. Vilka är ni? Kommentera gärna.

Inga kommentarer: