onsdag 20 juli 2011

Onsdag

Idag när jag kom hem från jobbet somnade jag på soffan. Inget konstigt med det kanske om det inte vore för att jag INTE sover på dagen, typ nånsin. Jag har inte ro och så gillar jag inte principen, sover gör man ju på natten. Men jag var så trött att jag knappt kunde hålla upp ögonen, snacka om att vara ovan att kliva upp tidigt på morgonen, jag har dessutom börjat lära mig lönesystemet på jobbet idag och nya intryck blir man ju lätt trött av. Men nu är jag pigg i alla fall och har genomfört en "extreme makover" i sovrummet, städa kallas det visst. Så lätt att man blir hemmablind och vänjer sig vid en bokhög här, lite hårgrejer där osv.

Nu är det snart dags att ställa barnen i duschen och sen läsa bok för dem, jag kan verkligen rekommendera Lasse-Majas detektivbyrå för er som har barn i sexårsåldern. de är riktigt roliga falktiskt om man har lite billig humor i alla fall.

Inga kommentarer: