söndag 17 juli 2011

Minigolf

Idag har vi varit på ankarmon och spleat minigolf med barnen. Riktigt roligt när jag väl hade kommit in i det men innan jag gjorde det var det nära att jag slängde klubban och stampade i backen. Efter golfen blev det bad för barnen, färäldrarna tyckte att det var för kallt i vattnet. Sen åkte vi hem och fikade med svärföräldrarna innan det var dags för sista målningen av den sidan som har fått ny panel nyss. Fast jag hoppade målningen och stack ut och sprang istället. Jan-Erik hade lånat min cykel tidigare i veckan så den stod hos svärföräldrarna så jag skulle gå och hämta den eftersom jag tänkte cykla till jobbet imorrn men då kom jag på att det var ju lika bra att springa en sväng och hämta den på vägen hem. Skönt var det i alla fall men jag känner av foten än.

Inga kommentarer: