lördag 9 juli 2011

Ledigt

Så skönt att vara ledig idag även om jag börjat vänja mig vid att jobba nu. Kan ju säga att det har varit ovant i början, första veckan kunde jag ju knappt sova alls, haha. Men jag tror det kommer kännas jäkligt bra att få ut två löner i familjen den tjugofemte:) Idag har jag varit i stan och handlat till Fridas kalas. Hittade massa klänningar jag ville ha också men de fick hänga kvar, duktigt av mig. Sen åkte jag hem och kastade allt i kylen så fort som möjligt innan vi åkte och badade. Perfekt väder, perfekt varmt i vattnet och barnen var hur snälla som helst, så skulle man haft det varje dag. Hörru var också med såklart, hon älskar att bada men om man simmar ifrån henne gnäller hon och simmar efter i panik, stackarn. Nu ska jag baka, tårta och kakor för imorrn är det ju kalas igen. För kompisarna som kommer och firar Frida den här gången.

Inga kommentarer: