tisdag 26 juli 2011

Idag när jag kom hem från jobbet la jag mig i en hög i soffan efter att ha svept två treo, mensvärk. Men efter ett tag hade treon verkat och jag for upp och putsade fönster och nu är jag skittrött, var nära att somna på soffan igen men nu ska jag laga lite mat så det är bara att ta sig i kragen. Ikväll blir det kettlebell, hade tänkt det igår men jag fick så in i h* ont i ryggen, känns som foglossning men det kan väl inte sitta i fem år efter senaste graviditeten? Ja jag vågade i alla fall inte riskera nåt och idag är det tipp topp igen så nu kör vi.

Snart ska jag lägga in lite nya bilder på vårt hus som det går framåt med här. Väntar lite till bara, knutbrädorna och några fönsterfoder fattas än. (Plus att två sidor itne ens är påbörjade än, de tar vi nästa år, men det syns ju inte om man ser det från rätt håll:))

Imorrn åker Jan-Erik och barnen upp och hälsar på Jan-Eriks bror och är där till på torsdag eller fredag. Tråkigt nu när jag precis varit utan dem en hel helg men jag kan ju inte följa med, måste jobba istället.

Inga kommentarer: