söndag 24 juli 2011

Hemma igen

Hur kan det komma sig att man är så här trött efter att ha varit i väg och bara tagit det lugnt? Men bra har vi haft det i alla fall även om jag är lite sur över att bara Jan-Erik kom hem med nya kläder, jag hittade bara en klänning som jag köpte oprovad men lämnade tillbaka sen eftersom den satt skitknepigt över tuttarna. Och så tänkte jag att det var lika bra så sparar vi lite pengar eftersom vi ska dit snart igen med barnen och det går ju alltid åt mer pengar än man hade trott när man åker bort. Och eftersom Jan-Erik varvar semestern med föräldraledight och försäkrningskassan inte är att lita på när det gäller att betala pengar i tid så kan det ju vara en bra idé att inte shoppa upp alla pengar. Men sen kom jag på att jag får ju lön från två ställen den här månaden, haha, jag hade glömt den ena bara för att jag slutat redan. Så imorrn ska jag åka in till stan och jag hoppas att klänningen från Bondelid som jag såg på MQ för ett tag sedan fortfarande finns i min storlek.
Verkar vara en liten målvakt vi har. Bilderna är från i torsdags när Erik spelade fotboll hemma hos farmor och farfar.

Inga kommentarer: