fredag 29 juli 2011

Funderingar

Om en och en halv timme ungefär kommer min älskade familj hem. Tror jag ska ta en liten nap innan eftersom jag bara sov fem timmar inatt men vad gör man när man fastnar i en film (det vuxnar sättet är väll att man går och lägger ändå och ser klart en annan gång men men). Det blev ingen springning igår, men ett styrkepass som har lämnat mig med härlig träningsvärk idag. Vet inte riktigt hur jag ska göra med konditionsträningen nu när jag cyklar till jobbet. Jag har ju sagt att det inte ska ersätta min vanliga träning men det känns mest logiskt att köra nästan bara styrka utöver cyklingen men jag behöver verkligen komma i springform också. När Jan-Erik börjar jobba igen kan vi ju samåka till jobbet så kan jag springa hem, det är min plan i alla fall, inte varje dag dock men några gånger i veckan.

TIll Julia: Jag svarar på FB. Kan fortfarande inte kommentera här.

Inga kommentarer: