torsdag 14 juli 2011

Crap

Träningsvärk överallt har jag. Hade ändå tänkt träna men nje, jag orkar inte. Är helt slut i huvet idag och ska nog snart gå och lägga mig. Vet inte varöfr jag är så trött, värmen kanske, eller att jag sitter inne hela dagarna och bara får se solen genom ett fönster. Men imorrn är det fredag, yeey. Bästa dagen på hela vecka och det ger ju lite energi. Clas (svågern) önskade sig rabarberpaj till efterrätt idag också, han är helt galen i rabarberpajen jag brukar göra så nyttigt har jag inte heller varit idag, även om allt annat förutom pajen varit okej (typ bara kyckling+en grov macka imorse) så känns det ju som att hela dagen är sabbad bara för pajhelvetet. Jo jag kunde ha låtit bli men han kan ju inte sitta där och äta själv heller, fast jo egentligen. Okej okej, jag var för svag, jag gav vika och åt paj för att jag ville, damn it.

Inga kommentarer: