fredag 8 juli 2011

Call your girlfriend up, it´s time to have the talk...

Sommaren för åtta år sedan var jag på glada hudik-kalaset. Nyss dumpad från ett förhållande innan det egetligen ens hunnit bli ett förhållande och fast beslutsam att jag INTE skulle ha någon ny kille på länge. Den kvällen träffade jag Jan-Erik. Han hade tjej så det var inte läge precis då men vi pratade i telefon flera gånger och ganska snart avslutade han sitt förhållande och för exakt åtta år sedan idag kom han hem till mig och efter det har det alltid varit vi. Efter det gick allt himla fort, han flyttade in hos mig nästan direkt och efter nio månader, våren 04, började min mage växa. Hösten 04 flyttade vi till vårt första hus och i januari 05 kom Erik. Senare det året gifte vi oss och nio månader efter det kom Frida, sommaren 06. Hösten 08 flyttade vi dit vi bor nu och sen dess har livet bara flutit på, inga sötrre händelser och vi har det så förbaskat bra att man nästan kräks, haha.

Inga kommentarer: