onsdag 13 juli 2011

Benträning

Ännu en dag är slut och nu är det bara två dagar kvar innan jag byter jobb helt. Jag åkte i allaf all direkt och tränade efter jobbet, kände mig ganska svag, alla dagar kan inte vara bra dagar men jag börjar i alla fall känna mig stabilare i knäböjen nu så nästa gång ska jag lägga på mer vikt. Det viktigaste är väl ändå att jag åkte dit och gjorde mitt bästa trots att jag egentligen bara kände för att åka hem ch lägga mig soffan. För mycket folk var det där också, hatar när man måste vänta på nadra, haha. Bortskämd, jag? Men jag tror att alla håller med mig när jag säger att det är sjukt irriterande med folk som använder maskinerna som nå jävla vilstolar. Sätt er på golvet då om ni ändå bara ska sitta så är ni i alla fall inte i vägen för de som är där för att träna. Sen åkte jag hem och lagade mat, skitgod kyckling med pest-ost enligt svågern, pesto alltså. Imorrn har han beställt en rabarberpaj som jag brukar göra och jag lagar, så glad när någon gillar det jag gör.

Inga kommentarer: