onsdag 6 juli 2011

Benmos

Idag har jag varit så sjukt trött, trodde jag skulle somna stående medan jag sorterade posten. Först vid tolv efter att jag ätit lunch började jag känna mig mänsklig igen men jag var änå totalt omotiverad att träna. Så jag tittade runt på lite träningsbloggar och såg ett tips. Om man provar ta ett stort hopp efter passet(om man har kört ben då förstås, har man tränat överkroppen är det ganska meningslöst) och benen inte viker sig är passet inte godkänt. Enligt tipset skulle man hålla i skivstången på smith-maskinen samtidigt men det sket jag i men jag fattade varför ganska snart, haha. Benen vek sig totalt och jag lyckades famla tag i en bänk, annars hade jag ramlat i hop i en hög på golvet. Som vanligt tränade jag kort men intensivt, knäböj(inte så tungt ännu, är lite rädd att tappa balansen, jag är ju lite av en klant), benpress, benspark, lårcurl, utfallsgång med hantlar och jägarvila. Kommer bli svårt att gå ner för trappen imorgonbitti eftersom det är svårt redan nu och det gillas.

Jag kan förövrigt tala om att celsiusen jag drack innan passet var vidrig, den hade legat i bilen hela dagen och var så jävla varm att jag knappt kunde dricka den alls, alltså den var nästan lika het som kaffet direkt när det kommer ur automaten, blä.

jag fick stanna kvar på jobbet längre idag och vänta på att posten skulle hämtas. De brukar hämta den kvart i fyra men idag kom de först tjugo över, efter att jag ringt och frågat vart tusan de höll hus. Och när han väl kom sa han att han hört att det strulat för oss. FÖR OSS??? Det var ju han som strulade. Jaja, imorrn får han se till att komma i tid, or else. Närå, jag ska vara snäll, han var nog ny för jag har aldrig sett honom där förr.

Inga kommentarer: