lördag 16 juli 2011

Äntligen

Nu hade min kettlebell kommit till butiken. Jag fick ju fel modell från början (i slutet av maj) och det har dröjt ändå tills nu innan jag fick byta. Samma vikt men betydligt mindre storlek på den här. Hämtade även ut nya linser (som jag också fick vänta länge på eftersom leverantören verkade ha slarvat bort beställningen, men tjejerna på specsavers fixade det snabbt) skönt att slippa glasögon, och medföljande vita ränder mellan ögonen och öronen nu när det är varmt. Blev även nya badkläder åt barnen och t-shirtar åt Jan-Erik vilket var mer än nödvändigt.
Nu sitter jag och klunkar celsius och laddar för ett pass. Ont i foten idag, jag går knepigt med den eftersom jag fortfarande känner av stukningen och det gör såklart att jag får ont på andra ställen också, blä. Efter träningen ska jag göra paj som ska bli efterrrätt ikväll när världens bästa kommer hit och grillar:) Balans i livet, right? Först träning sen paj, haha.

Inga kommentarer: