onsdag 27 juli 2011

Alone

Här sitter jag i min ensamhet med bara datorn som sällskap, och så Hörru förstås. Men jag har fått massor gjort hemma i alla fall, städat som en galning och slängt sju Ica-kassar med allt möjligt som gamla kläder till trasiga leksaker. Jag fattar inte vart allt kommer ifrån, jag slänger så här mycket flera gånger om året, kanske i snitt en gång i månaden hur gör ni andra? Sen har jag även hunnit med ett superjobbigt kettlebellpass, hade tänkt vänta till det blev svalt men det blir ju aldrig det så det var bara att acceptera att svettas som en gris. Jag cyklar fortfarande till jobbet också och det går redan mycket lättare plus att jag inte får lika ont i rumpan längre. Har inte bestämt vad jag kör för träning imorrn, överkroppsstyrka eller springning, eller kanske båda? Vi får se. Maten har det blivit åt helskotta med som vanligt när jag är själv för hur kul är det att bara laga mat åt sig själv? Har i alla fall inte ätit så onyttigt mest bara inte ätit just nåt alls. Inte bra det heller.

1 kommentar:

Julia Fryklund sa...

När kommer familjen hem då? Tänkte hur ni vill göra i helgen? :)