tisdag 21 juni 2011

Trött tisdag

Äsch det jag skulle göra idag gick åt helvete. Jag har skrivit ett inlägg om det som jag har sparat och lägger ut om några veckor för jag tror att det skulle kunna sätta mig i en obekväm sits att publicera det nu.

Nu tror jag att jag ska ta och gå lägga mig faktiskt, var så sjukt trött imorse. men imorrn börjar jag lite senare i alla fall så jag får en timmes sovmorgon. Jag har varit ute på promenad med sävgerskan, två hästar och Hörru idag och testat foten lite. Den är väldigt mycket bättre men det funkar inte så bra att springa ännu. Vi provade även att släppa Hörru för att se hur svägerskan nya häst reagerade och han blev så rädd när hon sprang runt att han nästan försökte hoppa upp i famnen på svägerskan. Och det är ingen liten häst kan jag säga.

Inga kommentarer: