fredag 17 juni 2011

Skit!

Otroligt besviken och arg har jag blivit idag. Kan inte säga varför men så fort jag tänker på det kokar jag. Kanske borde jag ha lärt mig att bara för att man ställer upp och ger så mycket man kan så händer det att man inte får någonting alls tillbaka för det.

Blev en kort dag på jobbet idag i alla fall. Jag vaknade av mig själv imorse och var helt säker på att jag hade tabbat mig när jag ställde väckarklockan för jag vaknar nästan aldrig bara ändå, så jag flög upp, det var ju min tur att öppna på jobbet men det visade sig att jag hade vaknat tio minuter före klockan, pigg var jag dessutom, härligt. Nu ska jag gå och se om jag kan hjälpa till med att lägga golv i Eriks rum eller om jag gör bäst i att hålla mig undan. Sen åker vi och får domen på bilen, blir väl ett gäng tvåor på det förbannade fordskrället.

Inga kommentarer: