måndag 6 juni 2011

Nationaldagen

Det blir dåligt med bloggande nu när dagarna är så här härliga. Idag var vi i alla fall på Järvzoo och kikade på lite djur. Tyvärr hade inte getterna och kalven kommit ännu så det fanns inga djur att klappa för barnen men de var nöjda ändå. Det fanns en jättepytteliten älgkalv också som Erik trodde var en känguru, han blev skitsur när vi skrattade åt honom stackarn men det var svårt att låta bli. Ett kettlebellpass har det blivit också, grymt jobbigt men jag börjar få in snitsen på de övningarna jag har haft svårt för tidigare, jag behöver få köra ifred i lugn och ro för att komma på det tror jag.

Dagen film blev A Clockwork Orange som jag har tänkt se i flera år bara för att man ska. Sjukt knepig, jobbig och konstig film. Jag vägrar säga att en film är bra bara för att man ska tycka det. Sen tycker jag överhuvudtaget gamla filmer är rätt jobbiga att se, jag stör mig på kvaliteten.

En annan suysselsättning den här helgen har varit att lägga in bilder från gamla datorn till den här så nu har vi alla bilder som knäppts sedan 2005 på den här datorn.
Så här såg han ut då lillpojken, tio månader gammal skulle jag gissa att han är här. Och hörrni titta inte på the very ugly kök i vårt gamla hus innan vi gjorde om det.

Inga kommentarer: