måndag 20 juni 2011

Måndag

Måndag igen med allt vad det innebär. Åkte till jobbet efter att jag lämnat barnen på dagis klockan nio, tog en lugn morgon med dem, resten av veckan kommer jag att rycka upp dem klockan sju så det belv en lite mjukstart, självklart sov de bättre och längre idag än de hgjort i helgen. Efter jobbet åkte jag till stan och handlade inför midsommar. Inte allt men det som man kan handla i förväg så köper det sista på torsdag. Var även på systembolaget och skulle köpa öl och snaps och sånt men när jag skulle betala stod det "medges ej" i kortautomaten. Shit vad pinsamt, fick ringa till Jan-Erik, som tack och lov var nästan hemma, och säga åt honom att föra över pengar från ett annat konto. Tur att vi inte har alla pengar samlade på samma konto för jag skulle lätt kunna handla slut på allt då. Så nu var det klart i alla fall, nu är det "bara" all tillagning kvar, pjuh.

Imorrn har jag en jäkligt jobbig grej att ta itu med så håll tummarna för jag är skitnervös.

Frida när vi var på Järvzoo för några veckor sedan. Om ni undrar varför det blir så mycket mer bilder på Frida än på Erik så är det för att Frida är en riktig linslus som gärna poserar för kameran medan Erik är lite mer motvillig och dessutom nästan alltid gör nån mysko min på alla kort.

Inga kommentarer: