torsdag 2 juni 2011

Jack i pannan

Hann inte med att blogga nåt igår, lång dag. Kvart i tio ringde Jan-Erik mig och sa att Erik skulle på hälsocentralen. What!?! Han hade ramlat i skogen och slagit pannan i en sten så läkaren envisades med att sy men Jan-Erik berättade att Erik har haft värre sår som inte sytts och som man knappt kan se ärren efter nu, så han litade på att det laakska läkköttet är bra och tejpade ihop det. Kändes inte bra alls att jag inte var med utan satt på jobbet men Jan-Erik har ju mycket närmare, dessutom gick det nog minst lika bra att åka med honom. När vi kom hem blev det grillning, kött, halloumi och massa grönsaker, mums. Sen vidare ner på ungdomscafé som det var vår tur att ansvara över. Nu jobbar Jan-Erik och vi är hemma och har ledigt mitt i veckan, imorrn jobbar jag ocskå igen. Springtur ikväll står på schemat, länngesen nu men jag tror det går bra ändå.

Inga kommentarer: