måndag 27 juni 2011

Idag har jag tankat lite energi, kanske man borde göra under helgerna istället men den här helgen har energin nog mest sinat. Började dagen med någr atimmars jobb innan jag åkte hem och åt lite. Har nog ätit lax så att omega-3 behovet är täckt för närmsta månaden känns det som. Sen åkte jag till stan helt själv utan tider att passa. Så skönt, köpte en klänning åt mig själv och en prinsessklänning åt Frida, hennes barnkalas ska ha prinsesstema så hon får den i födelsedagspresent. Sen åkte jag till Hudik Hästsport och köpte världens gulligaste ridskor åt henne, det är det enda hon har önskat sig av mig så trots att hon egentligen inte behöver dem så köpte jag dem, hellre än att köpa något hon behöver men inte vill ha. Av alla andra har hon önskat sig ridtröjor. Sen åkte jag och köpte en massa kalasgrejer så nu är vi nästan redo och kalaset är inte förrän nästa helg för vi tar kalaset för släktingarna på söndag. Nu är resten av familejn och kör traktor och jag är hemma och tar det lugnt, Jan-Erik hade städat undan midsommarstöket medan jag jobbade, tack för det.

Inga kommentarer: