söndag 5 juni 2011

Idag har barnens kusiner varit här så vi åkte iväg en sväng och gick upp på ett berg, klättrade upp i utkikstornet (jag och minsta killen stannade nere) och sen var Hörru så törstig att vi var tvungna att stanna på en badplats så hon skulle få dricka och svalka sig. Barnen ville förstås prova att bada och jag tog av mig skorna och kände på vattnet jag med. Inte så kallt så jag gick längre och längre ut innan jag tvärvände och klädde av mig till bara underkläder(ingen stor risk att någon skulle komma ju) och simmade ut i vattnet. Jajemen nu är årets första dopp avklarat. Inte alls så farligt kallt som jag trodde det skulle vara. Sen åkte vi hem och grillade hamburgare och nu har kusinerna åkt hem och vi tar det lugnt, barnen är trötta efter att ha sovit borta. Dock borde jag sätta mig och skriva för jag har massor att göra som ska lämnas in på tisdag och jag har bara skjutit på det hela tiden, har väl inte haft tid så mycket heller med jobb och allt. Men det vore ju tråkigt att missa hela kursen på sista uppgiften. Sen måste jag ut och springa också, måste verkligen skärpa mig om det ska bli nåt Lidingölopp i höst ju.

Inga kommentarer: