fredag 3 juni 2011

Fredag

Härligt med fredag idag. Kort dag på jobbet på Ericsson eftersom fabriken var helt spöklik, nästan ingen som jobbar klämdag där. Så då åkte jag på jobbet på Borins istället och fixade lite fakturor och sånt. Nu är barnens kusin här men han ska snart åka vidare till stan med sin mamma och jag ska städa. Så skönt att ha städat inför helgen tycker jag så slipper man tänka så mycket på det då. Det blir ingen tärning idag, sparar det till helgen istället, trots att jag vet att min sjölvdisciplin hamnar på minusskalan så fort det står lördag i almanackan. Men planen är i alla fall kettlebell på lördag och intervaller på söndag.
Hämtade förresten hem alla me & i kläder idag och barnen är supernöjda och även jag, men jag ångrar lite att jag inte köpte ett par trekvartsbrallor till mig själv, vill gärna ha något sånt i sommar, shorts och mina ben passar helt enkelt verkligen inte ihop det är nog ingen vacker syn, haha. Även de perioder när jag varit hyfsat smal har jag försökt undvika att visa benen eftersom mina knän är överrörliga så jag får jättefula knän när jag står upp eftersom benen är böjda åt fel håll, ja det låter knepigare än vad det är.

Inga kommentarer: