torsdag 9 juni 2011

Fikamaraton

Fick sluta lite tidigare på Ericsson idag så jag hann med en sväng på Borins också och då kunde vi ju åka hem tillsammans jag och gubben. Hämtade barnen och sen hem och byta om, Frida vägrar ju gå på någon slags speciell tillställning utan finkläder så på med finklänningen och sen iväg på första fikastoppet, efter skolavslutningen blev det tårta igen och sent blev det så ingen träning heller. Det tar jag igen imorrn hade jag tänkt, måste måste!

Imorrn ska jag öppna på jobbet, har aldrig gjort det själv förr men det ska nog gå bra och gör det inte det så är det bara tio minuter tills hon jag ska jobba med kommer så ingen kris med andra ord. Nu har Jan-Erik målat första omgången i Eriks rum (syns på Hörru som dras till färg verkar det som) ett lager kvar sen är det "bara" tapetsering av fondvägg och golvläggning kvar:) Plus allt småfix såklart, det brukar ju ta ett tag det med.

Inga kommentarer: