lördag 4 juni 2011

Beroende?

Kan man bli beroende av tradera? Isåfall är jag nog det. Budar på allt mellan himmel och jord, som jag inte alls behöver men ändå vill ha och vinner ungefär en tiondel av gångerna (som tur är eftersom vi skulle varit utblottade om jag vann alla). Men jag gillar´t. Så mycket fint för så lite pengar. Jag har en favoritklänning som är helt utsliten för att jag har använt den så mycket, idag hittade jag en likadan i nyskick, den ska jag vinna.

Imorrn ska vi på kosläpp i Forsa, barnen åkte ju med farmor och farfar förra året (Frida hamnade till och med i tidningen) men i år följer vi med.

Det går förövrigt framåt med vårt filmmaraton, med filmer man borde sett. Nu har vi sett klart Trainspotting (jag fattade inte att Tommy var Dr. Hunt förrän i eftertexten) och syner från den filmen kommer förfölja mig jag vet inte hur länge, det är nog det hemskaste jag har sett nånsin. Men den var ändå bra, sevärd.

Inga kommentarer: