torsdag 30 juni 2011

Berg och dal-bana

Hade en ganska pissig dag på jobbet igår när saker inte gick som det skulle riktigt och jag gruvade mig lite för att gå dit idag men så löste sig alla bekymmer, skönt. Sen åkte jag ner på stan och handlade lite till Fridas kalas (igen) och råkad eäven hitta massa klänningar på rea men var duktig och kom hem med bara en enda. Ikväll körde jag kettlebells igen, hade tänkt springa men Jan-Erik hade massa att fixa ute och barnen skulle bada sån nån var ju tvungen att stanna inne och hålla ett öga på dem också så det blev kulan idag igen. Gick i alla fall grymt bra och jag körde plankan och armhävningar efteråt också. Har inte gjort det på länge men jag hade inte blivit sämre, snarare bättre, så kettlebellen ger så jäkla mycket mer än det man känner. Och man känner mycket kan jag säga. Sen skulle jag göra mig till och måla naglarna men nagellacket var tydligen lite gammalt så det var alldeles så där segt och dåligt att måla med så jag blev på skithumör (ja stor grej att bli sur för, i know, den tiden i månaden) och precis då ringde mamma och fick ta en skopa av min irritation, sorry för det, men lite tjatig var du allt:) Det rubriken handlar om är alltså mitt humör.

Nu ska jag titta i kudden så jag orkar med imorgon, jag sover ju så dåligt på nätterna nu, vaknar flera gånger och tittar på klockan för jag tror hela tiden att jag ska försova mig. I och för sig somnar jag om direkt men det är ändå ganska störande och jag tror att man påverkas mer än man tror av att vakna hela tiden.

Inga kommentarer: