söndag 12 juni 2011

Allvarligt?

Hur kan en stukning göra så förbannat ont? Jag kan ju inte stödja alls på foten och det är ju verkligen skit eftersom jag behöver varje träningspass jag kan få till. Kanske åker till badplatsen och simmar lite senare men jag vet inte om det går ens.

Jan-Erik är och hämtar bilen och barnen hos svägerskan nu, sen ska vi nog åka och se om vi får se kattungarna som har kommit hos svärföräldrarna. Tydligen har hon gömt undan dem så vi vet inte ens hur många dem är. I alla fall ska en troligtvis flytta hit när den är stor nog.

Vi skulle egentligewn ha variot in till stan också och köpt golv och golvlister till övervåningen men det är ju så omänskligt varmt ute så jag tror vi tar det en annan dag, vi får se vad Jan-Erik säger när han kommer tillbaka.

Inga kommentarer: