söndag 8 maj 2011

Veckans träning

Den här veckan har det varit extremt dåligt på mat och träningsfronten. En springtur i måndags tror jag det var och ett styrkepass idag var allt som blev av. Visserligen var de passen jäkligt bra men ändå, alldeles för lite. Skärpning nu, jag har fått nytt proteinpulver (som i och för sig smakade mindre smarrigt men skit i det) imorrn ska jag springa, kettlebells bokat på onsdag och jag ska även styrketräna som fan när träningsvärken som jag kommer ha efter idag börjar ge med sig. Vill även hinna med ett benpass på gymmet, även om jag har bestämt att prioritera överkroppstyrkan nu, benen får ju en del på kettlebells-passen och jag hinner helt enkelt inte träna så mycket som jag skulle vilja. Den 21:a åker vi till Tallin med Jan-Eriks jobb och jag har ett mål som jag SKA ner till innan dess.

Inga kommentarer: