måndag 30 maj 2011

Trött

Helt slut i huvudet känner mig efter bara en halv dag på mitt nya jobb, hur ska detta gå? Ja det var alltså det som var den glada nyheten igår, jag har fått ett nytt jobb eller ett till jobb kanske jag ska säga eftersom jag kommer fortsätta på Ericsson också. Så fårn att inte ha något jobb alls till att ha två superroliga jobb på bara några månader kan man väl inte klaga på. Det enda jag skulle önska nu är att få fast på något av ställena, mycket vill ha mer vet ni. På det nya jobbet kommer jag dessutom lära mig en massa sånt som de brukar vilja att man har erfarenhet av i alla jobbannonser så får jag inte vara kvar där har det ju ändå öppnat nya dörrar, förhoppningsvis.

Nu ska jag åka och fixa i stallet, hjälpa barnens kusin och motionera storhästen lite. Tror jag gör det från backen idag, orkar inget annat.


Så här kan det se ut när vi har lämnat Hörru själv i tio minuter, tänk er då hur det skulle bli om vi lämnade henne fritt en hel dag. Därför får hon numera husera i ett rum på dagarna.

Inga kommentarer: