måndag 2 maj 2011

Stadstur

Jag har varit på synundersökning nu på förmiddagen. Har ju käänt ett tag att det kanske har blivit lite sämre, och när jag köpte linser sist såg hon på datorn att det var ett år sen sist så vi bokade en tid. Mycket riktigt så hade ena ögat blivit lite sämre men inte så att det gör så mycket, behåller samma glasögon men byter styrka på linserna. Vill inte betala flera tusen för nya brillor när de jag har funkar ändå. Efter det passade jag på att hämta ut Eriks nya skor, lika som dem som hörru tuggade sönder, funderar på att måla "stopp och väx" på alla skor här hemma tror ni det funkar? När jag ändå var på Inter Sport köpte jag nya springskor, nästan lika som de gamla dem med, haha. Fast lite mindre slitna. Var inte på Expert också och kollade på ny kamera, fick jättebra hjälp och han förklarade hundra saker, jag kan ju inte mycket alls och jag vet vilken jag vill ha nu, ska bara bearbeta Jan-Erik också att vi VERKLIGEN behöver en sån:)

Inga kommentarer: